søndag den 22. maj 2011

Vinderen i sommerfugl skål og den 4. give away


Denne aftens lodtrækning foregår i vinduet i en fin lille skål med sommerfugle på.

Vinderen blev....


Dorthe Thorup
Hjertelig tillykke Dorthe. Vil du maile mig din adresse, så sender jeg gevinsten i morgen. Min mail er: aliceschmidt7(snabela)gmail.com
Dorthe har selv en give away kørende også med egne producerede lækkerier. Tjek det ud.

Præsentation af den 4. flytte væk give away

Weekenden er endnu engang brugt på at sortere ud i mine gemmer og denne gang er der et stempel og en rose med i min flytte væk give away. Foruden disse to ting er der også en halskæde, en broche og et armbånd. De består alle af diverse glasperler.
For at deltage skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg og næste søndag vil jeg trække lod mellem de deltagende samt præsentere den sidste give away.


3 kommentarer:

  1. Tillykke til Dorthe!

    Hvor er de fine, de smykker. Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  2. Tak, tak tusind tak - Jeg glæder mig helt vildt til at modtage min lækre præmie:-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil da gerne være med :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...