søndag den 8. maj 2011

Vinderen er fundet og ny flytte væk give away


Og vinderen er.....


Tillykke Kate. Efter du sender mig din adresse til min mail: aliceschmidt7@gmail.com, vil du i løbet af næste uge modtaget de skønne perlesmykker. Tak til jer andre som har deltaget og vist interesse. Men det er ikke slut endnu, I kan stadig nå at vinde skønne perlesmykke for nu vil jeg præsentere nr. 2 give away.

Præsentation af flytte væk give away nr. 2


Nøj, ser det ikke bare dejligt ud? En skøn blanding af smykker, hårnåle og kort. Det er alt sammen noget jeg selv har lavet. Der er en sommerfugl hårnål af glasperler, to andre hårnåle også af glasperler og voksperler. En halskæde af sølvglasperler og et armbånd der passer til.
Er det noget du kan bruge, kan du vinde alt dette blot ved at skrive en kommentar til dette indlæg. Vinderen vil trækkes på mandag 16, hvor jeg igen vil præsentere en ny give away og hvor jeg måske vil finde flere spændende ting og sager i mine gemmer. Jeg er nemlig ved at sortere ud i mine ting, da min mand og jeg skal flytte til en mindre lejlighed.

Blot for at opsummere, skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg for at deltage i denne give away.

I må alle have en fortsat god søndag aften.

9 kommentarer:

  1. Jubii... jeg har vundet et smukt smykke - du kan tro, at jeg glæder mig.
    Tusinde tak for den flotte give away ☺

    SvarSlet
  2. Super søde ting du har lavet!

    Har lige opdaget din blog og den skal helt sikkert på favorit listen (:

    SvarSlet
  3. tak for det. Det er dejligt at finde nye spændende blogs at følge med i og er glad for at du synes at min er værd at følge :-)

    SvarSlet
  4. hej alice er da helt sikkert klar på at være med her...hilsen jessie

    SvarSlet
  5. Er fuldstændig benovet over din kreativitet! ;) Det ér virkelig unika - og håber flere må få øje på dig. /Wenja

    SvarSlet
  6. Hej.
    Prøver på denne side. Selvfølgelig vil jeg da gerne være med i din give away, det ville da være dejlig hvis jeg var den heldige.
    Som skrevet før, syntes jeg du har fine smykker på Amio.
    God søndag.
    Vh.
    Jonna

    SvarSlet
  7. Hej Alice
    Tak for sidst.
    Håber det går godt med både studier og flytning. -og at du vinder kagekonkurrencen.
    Vh
    Majbritt

    SvarSlet
  8. Tak skal I have alle sammen og Majbritt det går fint med lærested og flytning...hmmm har da fået anskaffet flyttekasser og er ved at sortere mine ting.

    SvarSlet
  9. Tak for sidst Alice,
    Du har virkelig en fin blog, det er lang tid siden jeg har besøgt den, og jeg skal love for at den er blevet rigtig fed :-)
    Håber det går godt med det hele.
    KH Iulia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...