fredag den 13. maj 2011

Kandiserede stedmorblomster


Som så mange andre mistede jeg også et blogindlæg jeg skrev i går aftes. Jeg vil blot vise jer disse yndige kandiserede stedmorblomster jeg lavede i går. De skal bruges til en kagekonkurrence inde på bloggen Birdie and I.

De er nemme at lave, men tager alligevel lang tid. Der skal bruges pasteuriserede æggehvider, en lille pensel, spiselige blomster og sukker. Med penslen maler jeg æggehvider på begge sider af blomsterne og strøer derefter sukker på begge sider. Jeg tørrede dem på en tallerken i køleskabet inden jeg dekorerede nogle muffins med dem.

2 kommentarer:

  1. Glæder mit til at se dit bud :-). Selv skal jeg igang med hjemmelavet lagkage imorgen og har købt lidt forskelligt hos kagespecielisten. God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Hov glemte lige at kommentere på dine super fine blomster :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...