mandag den 16. maj 2011

Den som flasken peger på og ny give away

Den som flasken peger på er vinderen


Og vinderen blev.....


Tillykke Line. Efter du har mailet mig din adresse sender jeg dig smykkerne og kortene. aliceschmidt(snabela)gmail.com

Præsentation af den 3. flytte væk give away

Den 3. flytte væk give away består denne gang af alle herlighederne man kan se på fotografiet. Der er to hårnåle. Den ene er lavet af bordeaux farvet organza stof med glasperler i midten og den anden hårnål er to blomster lavet af to forskellige farvede glasperler. En halskæde i rødlige farver også af glasperler. En broche af læder, plastperler og organza stof. En pose plast rhinsten samt to klunker.


Er disse smykker og ting noget du kan bruge er det eneste du skal gøre at skrive en kommentar til dette indlæg. Der trækkes lod søndag aften d. 22 maj, hvor jeg igen vil afsløre en ny flytte væk give away.

5 kommentarer:

  1. Sikke en lækker give away, jeg vil meget gerne være med! Kh Julie

    SvarSlet
  2. Hvor fint. Jeg skal da også være med.

    SvarSlet
  3. Hej Alice.. her vil jeg også gerne være med.. hilsen jessie

    SvarSlet
  4. Det ser så fint ud det hele. Jeg vil meget gerne deltage:-)

    SvarSlet
  5. hej alice
    det er nogle rigtige flotte ting, jeg vil være med :)

    lenette.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...