mandag den 30. maj 2011

Sommerfuglebillede

Endelig blev jeg færdig med dette dejlige sommerfugle billede. Hver sommerfugl er forskellige fra hinanden. De er klippet ud af en atlas bog jeg købte i en genbrugsforretning. Sommerfuglene er ikke tilfædigt klippet ud, men klippet så de viser steder som har betydning for min mand og jeg. F.eks. hvor vi kommer fra, hvor vi mødte hinanden, hvor vi kom sammen, hvor jeg friede osv. Der er også en enkel sommerfugl med et billede af os selv fra vores bryllup. Selve rammen har min mand lavet og jeg har så malet den grå og beklædt bunden med grønt karton.



Jeg har set lignende sommerfugle billeder på diverse amerikanske blogs f.eks. dette billede fra bloggen Our daily chocolate


eller dette fotografi fra bloggen Ooh, Look...Food & Craft

4 kommentarer:

  1. Det er virkelig godt fundet på, meget meget flot :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en sød ide :) må man spørge hvor du har fundet en skærbelon til sommerfuglene?
    Kh julie

    SvarSlet
  3. Jeg har googlet butterfly silhouette og brugt det der kom frem på billedsøgning :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...