søndag den 1. maj 2011

Flytte væk give away


Min mand og jeg skal flytte sidst i juni og jeg er i fuld gang med at rydde op og sortere alle mine ting. Det nye sted er nemlig mindre end den lejlighed vi bor i nu og derfor skal vi kraftigt have mindsket vores indbo. Jeg har fundet mange spændende ting i mine gemmer. Jeg har f.eks. fundet en masse smykker, som jeg lavede engang i gymnasietiden. Disse smykker vil jeg bruge til en række give aways her bloggen. Hvis der er interesse for det, vil der de næste 5 søndage komme en ny give away med fantastiske perlesmykker.
I dag udlodder jeg disse tre skønne smykker:

Der er et armbånd af facetteret glasperle i mange forskellige farver, en broche også af facetteret glasperler og små perler i sart rosa farve. Derudover er der en fin halskæde af sølvfarvede glasperler med et metal vedhæng.

Det eneste du skal gøre for at vinde disse dejlige tre smykker er at skrive en kommentar til dette indlæg.

Søndag d. 8. maj vil vinderen blive fundet i lodtrækning og den næste give away vil blive præsenteret.

7 kommentarer:

  1. Hvilken herlig gestus... jeg er med ;D

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke. Jeg er også med. Jeg linker også lige til din Give Away inde fra min blog af.

    SvarSlet
  3. Dejlig Ditte, du er så velkommen :-) Vil også rigtig gerne bage til din kagekonkurrence, har bare ikke haft tid, men håber der kommer et øjeblik i næste uge til det :-)

    SvarSlet
  4. Jubii! Det kunne være super sjovt, hvis du ville være med.

    SvarSlet
  5. Hej Alice.

    Spændende side du har her. Flotte smykker du laver. Jeg vil da gerne være med i denne Give Away ;-))

    SvarSlet
  6. Karen deltager også gerne :-)

    H. Karen

    SvarSlet
  7. Jeg skynder mig da også lige sat deltage - Jeg elsker simpelthen dine smykker:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...