søndag den 29. maj 2011

Den heldige vinder og den sidste give away

Den heldige vinder af min 4. flytte væk give away gemmer sig i denne dejlige porcelæns cupcake. Den er fra Søstrene Grene i Århus.


og vinderen blev....


Hjertelig tillykke Tina. Mailer du mig din adresse vil jeg i løbet af ugen sende dig gevinsten. Min mail er: aliceschmidt7(snabela)gmail.com

Endnu engang vil jeg efterlyse Line som vandt d. 3 give away. Venligst kontakt mig pr. mail når du læser dette :-)

Præsentation af d. 5. og sidste flytte væk give away

Så nåede jeg til den sidste stak og den sidste give away rummer store guld palietter med et enkelt hul, to engle, ørehængere af messing med sort ferskvandsperle. En broche af sølv glasperler og anden lille broche som jeg ikke selv har lavet.

Er disse herligheder noget for dig, skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg. Jeg vil søndag d. 5 juni trække en vinder.


7 kommentarer:

  1. Er det mig Tina som har vundet? :-)

    SvarSlet
  2. Det er det nemlig Tina. Tillykke med det. Så mangler du bare at sende mig en mail med din adresse så jeg sende gevinsterne til dig :-)

    SvarSlet
  3. Ih hvor dejligt :-)
    Jeg sender dig en mail med det samme :-)

    SvarSlet
  4. Ihh nogle fine ting! Jeg ville meget gerne være med :)

    SvarSlet
  5. Herlig nips ! Jeg vil da rigtig gerne deltage og måske blive pyntet lidt :) Melder mig også lige som fast læser til din blog

    SvarSlet
  6. fræk som en slagterhund... selvom jeg allerede har været mere end heldig én gang og bl.a. vundet det sødeste armbånd så lægger jeg alligevel en kommentar og håber på at vinde disse lækkersager. God weekend fra Kalvehave

    SvarSlet
  7. Velkommen til flet ogsjov og held og lykke :-)

    Kate din frække tøs ;-) du er så velkommen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...