mandag den 2. maj 2011

Bryllupsbilleder


Endelig blev jeg færdig med dette bryllupsbillede. Det har længe hængt på væggen, men uden prikkerne. De blev tilføjet her i weekenden. Vi brugte den bordeaux farve til brylluppet samt var motivet der ligner en blomst eller bær, også gennemgående for vores bryllup. Jeg brugte det på invitationer, menukort, vifter og meget mere. På billedet har jeg brugt metalblad til motivet. Den runde form var ligeledes gennemgående for invitationer, menukort osv. I et tidligere indlæg kan man se nogle af alle de ting jeg lavede til vores bryllup.
Jeg er som sådan godt tilfreds, men hvorfor i alverden skulle jeg netop lige klatte et af prikkerne så frygtelig til!? Hver gang jeg går forbi kan jeg ikke lade være med at se på den. Klatten er træls! Dumme dumme klat. Er der nogle af jer bloggere eller andre medlæsere der har en ide til hvad jeg kan gøre ved det? Baggrunden er hørlærred og ikke noget jeg har malet sådan.

Men foruden den dumme klat, så har jeg også dekoreret en ramme med PIP studie tapet. Dejligt at få brugt bryllupsbillederne og se på dem og tænke tilbage på en vidunderlig og fantastisk dag.

4 kommentarer:

  1. Super gode ideer Alice. Hvis ikke du gider bøvle med at male over, hvad med så at tage en tyndere sort tusch f.eks. posca tusch og tegne blade rundt om klatten, så det ligner et blomsterhoved ?. Så vil folk tro at klatten er anderledes end de andre med vilje :-). Kh

    SvarSlet
  2. Ja, det er en mulighed. Den ide vil jeg lige lege videre med :-) Tak for det Bettina.

    SvarSlet
  3. Du kan også bare lave nogle af de andre klatter større. Eller du kan lave dem yderst mod kanten større, sådan at de gradvist bliver mindre ind mod midten :o)Eller du kan male den store klat grøn, ligesom den anden, og så har de det tilfælles sammen med størrelsen... Tja, muligheder er der nok af ;o)

    SvarSlet
  4. uhh, Merete det var også god ide at der kommer lidt størrelses forløb i det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...