onsdag den 18. maj 2011

Der gik helt fisk i den


Hele sidste uge, brugte jeg hverdag på at lave disse papirsfiske. Hver fisk er forskellig fra hinanden og hver fisk gemmer på en udfordring samt jerntråde så de kan fanges af en fiskestang med magnet på. Nogle af fiskene var også nitter. Alt dette blev brugt til min nevøs konfirmation i søndags. Han skulle fange alle disse fisk og udføre den udfordring som var beskrevet inden i. Han skulle f.eks. spise flødeboller med bestik, sætte hale på et æsel, bygge et våben af lego på tid og meget mere. Han elsker at fiske og alt den dag handlede om fisk. Borddækning med fiskedekoration, vi sang om fiske, der var hvem vil være millionær som handlede om fiskespørgsmål og taler om ham og fiske.



Tillykke med konfirmationen.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk sjov idé. Sikker på han havde en forrygende dag. Skønt med et tema hele dagen :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er de fine de fisk, jeg kender godt ideen fra børnefødselsdage, men har aldrig hørt om den i forbindelse med en konfirmation og har heller aldrig set så smukke fisk.

    Tillykke med ham.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Tak for det. Ja, vi er ikke så gode til det med at holde tale. Så derfor lavede jeg og mine to andre søskende denne udfordring. Jeg glemte i grunden at skrive, at for hvert gennemført udfordring, vandt han de penge han ellers bare ville have fået i en kuvert. Så det var også en anden måde at give vores konfirmationsgave på.

    SvarSlet
  5. Wow så fine de fisk er! Du kan roligt drømme videre om husbåden i Amsterdan, den er bare så maga hyggelig :0)
    Dejlig fredag til dig - kh Karen Marie

    SvarSlet
  6. Kære Alice

    Mathias havde en helt fantastisk dag. Tusind tak for det opfindsomme indslag som gjorde festen endnu bedre og underholdende.

    Det var alle tiders Idé og helt i min søns ånd.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...