onsdag den 28. september 2011

Skole forløb


I denne uge og næste uge er jeg på skole forløb og denne uges opgave er at lave en kugle af firkantet tråd. Trådene skal ikke blot være lige brede, næh nej - de skal files i forløb, så når hver halvcirkel loddes på en kerne af rund tråd, skal de være smallere. Når kuglen så er færdig skal vi enten lave en kugle i kugle eller anden udfordring jeg ikke lige kan forklare skriftligt.
Der er mange teknikker vi kommer til at arbejde med ved denne øvelse. Det er alt sammen forberedende øvelser til svendeprøven, hvor nogle af teknikker og fremgangsmåder vil være de samme. Så det er med at få det hele afprøvet og tilpasset til ens egne evner.

Det er så her jeg sidder de næste halv anden uges tid:


2 kommentarer:

  1. Lyder spændende, glæder mig til at se det færdige resultat....for det får vi vel at se...lykke og held med opgaven :-))

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg planlagt. Det bliver nok i næste uge :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...