lørdag den 24. september 2011

Et billede der repræsentere min blog og jeg


Jeg deltager i en udfordring hos Sukkertøy for øyet, og prøver lykken. Udfordringen går ud på, at man skal taget et billede der repræsentere ens blog og en selv. Jeg har brugt det meste af ugen på at tænke over hvordan jeg vil gøre det og taget utrolig mange billeder. Det er afsindig svært at taget et billede hvor der både er mine små smykker og nogle af de lidt større ting med, som eks. nogle af mine istandsatte borde.
Jeg har så valgt at fokusere på mine smykker i en fin lille opstilling. Smykkerne er det som fylder mest i mit liv, særlig emaljesmykker arbejder jeg meget med. Mit værktøj til smykkefremstilling fylder også meget. Jeg køber næsten hver måned nyt værkstøj og drømmer om det næste nye værktøj jeg skal købe. Jeg er ved at blive en værktøjsnørd! Jeg laver også andre ting, dekorerer æsker, maler møbler, indretter, leger med papir og tapet. Så her er mit forsøg på at fortælle visuelt hvad min blog handler om og hvem jeg er.

Hvad siger I, er jeg helt ved siden af?
Man kan i øvrigt se alle de andres meget bedre forslag på Sykkertøy for øyet.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes det er et godt og sigende billede :) Og hvor er det bare nogle smukke knapper! Har du også selv lavet dem?

    Jeg har tildelt dig en award, som jeg håber, at du vil modtage :)
    http://inasdesign.blogspot.com/2011/09/kreativ-blog-award.html
    Jeg har skrevet følgende om dig og din blog:
    Jeg synes Alice har nogle rigtig fine idéer, og så laver hun bare de smukkeste smykker!

    SvarSlet
  2. uha, mange tak :-) går straks ind på blog og ser på awarden.

    SvarSlet
  3. og ja, jeg har selv lavet knapperne. De bliver til armbånd når jeg har taget mig sammen til at købe lædersnøre.

    SvarSlet
  4. God idé:)
    De er bare så fine. Er det muligt at købe lidt?

    SvarSlet
  5. Jeg sælger mine smykker inde på amio. Jeg har godt overvejet at sælge dem løse, men der går nok en måned eller to før de bliver færdig, desvære.

    SvarSlet
  6. Helt i orden :) Kan bare virkelig godt se de knapper sidde på nogle af mine kommende syprojekter :)

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det godt:-) Kontrasten mellem alt det søde, feminine og romantiske og så hammeren, den er lidt sjov. Jeg ved godt at det er en hammer du bruger når du laver smykker - Men kontrasten på billedet er altså god!

    SvarSlet
  8. Tak skal I have :-) Det værktøj er lidt svært at se hvad det egentligt er. Men hvis det skulle have interesse er det en ringstok, som man bruger at det måle størrelsen på ringe.

    SvarSlet
  9. Mangler vist et ord mellem det og værktøj. Der skulle stå: Det andet værktøj er....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...