mandag den 12. september 2011

200 indlæg og 10 % rabat på smykker

I dag skriver jeg mit nr. 200 indlæg. Tænk at jeg har skrevet så mange indlæg. Det lyder lidt vildt. Det skal fejres og det har jeg valgt at gøre ved at give 10 % rabat på alt i min amiobutik. Det gælder fra i dag og ugen ud til søndag d. 18 september kl. 20.00. Spred endelig rygtet så bliver jeg mægtig glad og håber at det frister.

Jeg er utrolig glad for at der er så mange som følger med på min blog og kommenterer på mine indlæg. Jeg siger mange tak til jer alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er noget I vil have jeg skal gøre anderledes på min blog. Om der er noget jeg skal uddybe eller skrive mere om. Kom endelig med konstruktiv ris og ros ved at kommentere på dette indlæg. LinkJeg er godt klar over, at nogle af mine smykkeindlæg kan være lidt tekniske. Jeg synes selv jeg mangler en blog om smykkefremstilling, der er mere teknisk og som handler om de erfaringer man gør sig inden for smykkefremstilling. Det er bl.a. derfor, at jeg har denne blog og håber at det også dækker det samme behov hos andre.

Her er fristelserne med 10 % rabat






2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke at du er for teknisk.
    Selv om jeg ikke laver smykker, og ikke har tænkt mig at gøre det, synes jeg alligevel, at det er spændende, at få indblik i arbejdsprocessen.
    Når jeg læser andres blogs, er det for at se hvad andre laver, og når jeg får indblik i hvordan de laver det, er det en ekstra bonus for mig.
    Jeg synes at din post om emalje prøver var ret spændende.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...