mandag den 5. september 2011

Georginer, uglepuder, hygge, ukrudt og sushi

Sikke en dejlig weekend det har været med dejligt vejr og med besøg af min mor og ældste søster. Og se lige hvad min søster har syet til mig (og min mand) i indflytningsgave. Er de ikke bare flotte og søde.


De havde også denne flotte buket af georginer med til mig. Hvor er de bare skønne.


Vi har rigtig hygget os og min mor har hjulpet mig med at sy en stofkant til rundt om vores seng. Billeder fra det viser jeg først på torsdag.
Jeg starter en ny tradition, hvor vores kommende gæster kan male et lille felt på et lærred, hvis de har lyst til det. Når alle felter er fyldt får vi en maleri med mange minder om alle vores gæster.


Min mor kan ikke rigtig finde ud af at slappe af, og da hun så hvor meget ukrudt der var mellem fliserne på terrassen gik hun straks i gang med at fjerne det. Typisk :-)


Denne dejlige weekend afsluttede vi med hjemmelavet sushi. Nam nam :-)


3 kommentarer:

  1. Super flotte puder !! og sikke en skøn mor der gider tage fat. Det lyder som en weekend af de helt gode.

    ...(og forresten så har jeg da også en inspirende blog) ...høhøhøhh :-)

    SvarSlet
  2. Ja, du har da en super spændende og inspirerende blog. Det er da også for dårligt jeg ikke har dig på min liste. Jeg er da også inde på din blog flere gange om ugen. Så du kommer da straks listen ;-)

    SvarSlet
  3. Uhm. Sushi er altid lækkert!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...