fredag den 2. september 2011

Tapetserede skohylder fra Ikea


Jeg har fået tapetseret mine Ikea skohylder, så nu er der kommet lidt mere farve ind i vores entre. Jeg blev inspireret fra bloggen Karen Marie Dehn, der også har tapetseret hendes Ikea skohylder.
Jeg sleb overfladen groft, klippede tapetterne til og brugte almindeligt tapetklister til at sætte de forskellige tapettyper på.

Jeg startede med at lave en lille test på bagsiden af en af lågerne. Der tapetserede jeg et stykke tapet med limlack, et stykke med trælim og et stykke med alm. tapetklister. Trælimet tørrer næsten med det masse og ligger tapet ikke helt som man vil have det, er det ikke til at flytte rundt. Limlacken tørrede også hurtigt, men ikke nær så hurtigt som trælimet. Jeg valgte at bruge det almindelige tapetklister, for så kan jeg nemlig flytte tapetet til rette.

Er du også i gang med tapetprojekter?

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...