onsdag den 14. september 2011

Hvad gemmer smykkeskrinet på?

Jeg elsker at se hvad andre folk har af smykker og kigge i deres smykkeskrin. Jeg har 5 smykkeskrin eller æsker og en lille skål med smykker i. Jeg er faktisk ikke særlig god til at gå med smykker. Men jeg har stort set altid mine ugleøreringe på og fortiden går jeg meget med "Ariels medalje", som jeg lavede i forbindelse med blogudfordringen hos Mamma Mia's Verden.
Der er ikke det store system i mine smykkeskrin. Det store smykkeskrin med alle rummene har jeg for mange år siden selv lavet og er rigtig stolt af det :-)



Hvad gemmer dit smykkeskrin på?
Laver du selv et indlæg om dette, så skriv endelig en kommentar så jeg kan komme forbi og rode med øjnene i dit smykkeskrin ;-)

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...