søndag den 18. september 2011

Mange projekter på engang

I kender det sikkert. Man er i gang med alt for mange projekter på engang trækker det hele ud. Det skyldes også at hvert projekt er tidskrævende. Så da jeg fortiden ikke har nogle færdige projekter at vise jer, vil jeg viser nogle billeder af det jeg arbejder på fortiden.

En lampeskærm, hvor jeg klister/limer rødt transparent papir på, der er klippet som blade. Håber det bliver færdigt i løbet af ugen.


En masse smykker: jordbærøreringe, emaljerede prikkede knappearmbånd, vedhæng med ornament mønster og øreringe der passer til. Dette sæt bliver lavet med udgangspunkt i Ariels medalje, jeg lavede til blogudfordringen hos Mamma Mia's Verden. Cupcake vedhæng er jeg sørme også ved lave og så skal jeg til at eksperimentere med emalje på perlestave.


Et projekt jeg har været i gang med i alt for lang tid er mit mosaikbord. Den står der stadig og mangler mosaikdelen og det varer nok de svære også lidt endnu før den bliver færdig. Måske bliver den færdig inden dette år er omme.


Har du også gang i mange projekter på en gang?

2 kommentarer:

  1. Ja, altid!!! Jeg har også lavet en masse mosaik - over mit køkkenbord og rundt omkring i huset. Det næste store projekt er toilettet ;-)
    Rigtig god dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...