søndag den 3. juni 2012

Gæstebillede

Da vi flyttede til Herning sidste sommer startede jeg på et projekt "gæstebillede". Hver gang vi havde besøg, fik de muligheden for at male eller dekorere et lille felt, som en alternativ gæstebog. Det har bare været et hit og alle har gjort rigtig meget ud af. Det har også været en god måde at starte en hyggelig aften på, sammen med vennerne. Nu er der næsten gået et år og det er næsten fyldt ud.

Her er gæstebilledet for ca. et år siden:


Her er gæstebilledet efter denne skønne weekend med familie besøg:


Har du også en alternativ gæstebog?

4 kommentarer:

  1. En sjov og fin måde at huske sine gæster på.....God søndag til dig:-)

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det fedt! Jeg har ikke som sådan en gæstebog, men jeg har forskellige collager fra de steder i verden, jeg har besøgt.

    Og så har jeg været med til at male et billede til min gudmors bryllup, hvor alle gæster var oppe og sætte en (større eller mindre) klat på lærredet. Min søster og jeg malede det færdigt. Nu 8 år senere hænger det i deres entre og byder alle velkommen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også en intention om at lave collage/scrapbook med de steder i verden jeg har været, men jeg er aldrig kommet igang :-)

      Slet
  3. Hvor er det en fed form for gæstebog! (Og dine gæster ser ud til at være ret kreative :D )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...