onsdag den 6. juni 2012

Spændede smykke projekter

Fortiden er jeg i gang med mange smykke projekter. Jeg er bl.a. i gang med at lave en ring med en firkantet calcedon og med en guld sommerfugl. Desuden er jeg ved at lave en ny medaljon, som kan åbnes og lukkes med mit blad ornament motiv. En ring med et emaljeret blad og en sølvkugle, hvor der skal være en sten i.


Det sidste smykke projekt er en opgave jeg fik fra en i familien. Hun havde fået nogle skumkoral perler fra en veninde og hun spurgte om jeg ikke kunne bruge dem til et armbånd med magnetlås. Jeg købte en færdig magnetlås og dekorerede den med fræsede linjer og oxyderede den. Den kan vikles tre gange om hendes arm og ser bare super ud. Kunne være jeg skal til at lege mere med perler igen.


http://www.facebook.com/pages/Alice-Schmidt/152526371469359



2 kommentarer:

  1. Smukt forarbejdet - dit talent er stort og givende - elsker at kigge ind og se, hvad du nu har fundet på.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...