onsdag den 20. juni 2012

Resultat af fattekursus

Sidst jeg var på fattekursus havde jeg stor besvær med at styre micromotoren til at udbore og fræse huller til stensætning. Nu har jeg været på fattekursus igen og jeg har fået utrolig meget ud af det. Jeg har fået indførelse i at lave nedstukne fatninger som kan ses på fotografierne. Det er de firkantede og stjerneformede fatninger. Hjertet med  tre sten er delvist forrevet og nedstukket.


Jeg nåede også at lave en ring med firkantede nedstukne fatninger hele vejen rundt, hvor jeg inden i ringen har udsavet firkanter (også kaldet ajour savning). Den sidste ring jeg nåede at lave, var en alliance ring med grabber.

 


Hjerterne som jeg har lavet er bare for søde, dem bliver jeg nødt til at arbejde mere med. Kan lige se sådan et hjerte på en bred ring :-)

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...