tirsdag den 26. juni 2012

Guild of Enamellers


Jeg har meldt mig ind i en emalje forening, hvor der er andre emaljetosser som jeg. Foreningen arrangerer forskellige workshops og konferencer. De foregår mest i England, men også enkelte bliver arrangeret på Ravstedhus her i Danmark. Jeg er spændt på at se hvad jeg får ud af det og jeg ser frem til at møde andre emalje entusiaster som jeg.


I løbet af året får man tilsendt et lille medlemsblad. I bladet formidles alt hvad der foregår i foreningen, samt relevante aktiviteter og udstillinger som har med emalje at gøre. Der er forskellige artikler som medlemmerne skriver. De kan spænde vidt mellem tutorials og har karakter af læserbreve.

Er du også emalje entusiast og gerne vil være medlem, kan du gå ind på deres hjemmeside og melde dig til. Det koster ca. 230 kr. for et år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...