mandag den 4. juni 2012

Månedens amio smykker - maj måned

I maj nåede jeg at færdige gøre tre smykker til min amio butik. Jeg har lavet en lille serie anemone øreringe, et par med facetteret røgkvarts aflangede dråber og et par uden sten. Det sidste smykke er en skøn halskæde med et emaljeret blad. Maj måneds smykker er en hyldest til foråret, hvor blomster og blade springer ud.

Foruden disse tre skønne smykker, skete der også noget andet spændende for mine smykker. For fra nu af kan man købe et udvalg af mine smykker hos Galleri Castens i København.




Facebook

3 kommentarer:

  1. Hej Alice,

    Jeg håber meget du også vil sælge smykkerne på Smykkebazar.dk, når den åbner indenfor 14 dage. Det er gratis:)Du kan allerede nu følge med på facebook, og lægge dine smykker op der:)

    https://www.facebook.com/smykkebazar.dk

    Mange hilsner,
    Annemette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...