fredag den 15. juni 2012

At hjælpe andre :-)

Jeg hjælper altid gerne andre med smykkefremstillings spørgsmål og i den seneste tid har jeg hjulpet Danagonia med nogle tekniske spørgsmål ang. emaljering. Hun har arbejdet på et eksamensprojekt, hvor hun arbejdede med emaljerede kobber blomster. I kan besøge hendes blog og se resultatet af eksamensprojektet. Det gik rigtig godt for hende og hun fik også et stort flot 12-tal. Som tak for hjælpen har hun sendt mig en spændende pakke. Jeg kunne se i postkassen at den var der først på ugen, men jeg præsterede at smide vores postkassenøgle væk. Hvor er det frustrerende at kunne se en pakke i postkassen og at man ikke kan få den ud, så man kan flå den op og se hvad den gennemer på!!!

Men i dag kom husværten med en ny nøgle til mig :-) Tak du skønne kvinde. Så nu kan jeg endelig se hvad der er i pakken.
Og se lige hvor mange herligheder den indeholder: emaljepulver, forskellige cabochon sten og glas samt et skønt cupcake kort med en lille hilsen. Camilla du er da selv for sød at sende mig sådan nogle lækre gaver. Tusind tak og hjertelig tillykke med dit flotte resultat.

Fik forresten også et stempel, men havde lidt travlt med at prøve den, så den kom ikke lige med på fotografiet.



3 kommentarer:

  1. Dejligt at få en gave med posten....og dejligt at du kunne hjælpe en med at få et fint 12 tal...I har helt sikkert fortjent begge "gaver"...God weekend til dig Alice:-))

    SvarSlet
  2. Godt at det var noget du kunne bruge! Er spændt på hvad du får ud af det. Kan huske du ledte efter en rød transparent emalje. Om den der er god ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er jeg også spændt på at e hvor rød den er :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...