søndag den 24. juni 2012

Emaljeudstilling

Danmarks smykkemuseum i Stege, kan man fortiden opleve en emaljeudstilling. En række af landets emaljører har slået sig sammen og udstiller et udvalg af forskellige emaljearbejde. Blandt de udstillede er Louise Birn, Jørgen Bindesbøll, Andreas Exner, Marie Genefke, Tom Lundsten og Christine Olsen med flere. Den kan ses frem til 21. oktober 2012 og jeg tror bestemt den er et besøg værd.

Jeg skal ind og se den i løbet af ugen og jeg ser meget frem til udstillingen og undersøge hvad de andre emaljører arbejder med. Beretning om mit museumsbesøg kommer sidst i næste uge.

1 kommentar:

  1. Det lyder godt nok spændende, men det er godt nok en lang tur for mig. Er spændt på at læse om din tur.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...