tirsdag den 1. november 2011

Nye emaljerede knappe armbånd til amio butikken

Langt om længe er jeg blevet færdig med disse fantastiske og skønne emaljerede knappe armbånd. Selve knapperne er lavet af kobber og har en bund af hvid opak emalje (ikke transparent). Oven på dette har jeg strøet med tør transparent emalje og fjernet noget af det igen, for at skabe det prikkede mønster. Knapperne måler ca. 19,5mm og selve armbåndene kan justeres i størrelsen. De er nu sat til salg på amio.dk. En af de næste dage kommer der også et sæt øreringe med emalje og prikket mønster, så glæd jer.

Emaljeret knappe armbånd #2


Emaljeret knappe armbånd #3


Emaljeret knappe armbånd #4

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Sikke fine smykker der kommer ud af din pakke fra sidste uge:-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. De har så godt nok været længere undervejs :-) tror en måned... Men jeg er i fuld gang med andre smykker, hvor jeg bruger nogle af de nyindkøbte ting og sager :-) Jeg er jo ikke så hurtig, når jeg kun har ½ til 1 time hverdag til smykkefremstilling.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...