mandag den 31. oktober 2011

Fødselsdagstræ

I lørdags var jeg til svigermors 60 års fødselsdagsfest og fra alle hendes børn, søster og hvad der ellers hører til, lavede jeg en fødselsdagstræ. På dette træ skulle alle gæsterne sætte deres fingertryk og skrive deres navne under. Det var et rigtig godt indslag og jeg tror alle de næsten 100 gæster var oppe og sætte deres præg.


Fødselsdagstræet tidlig på dagen


Fødselsdagstræet senere på dagen


Gæsterne var så begejstret for ideen om dette træ, at jeg næsten har fået to bestillinger til bryllupper. Jeg har tidligere lavet sådan et træ til bryllupper bl.a. mit eget. Jeg vil senere på ugen lave et lille opsamlingsindlæg med billeder af alle de bryllupstræer og fødselsdagstræer jeg har lavet gennem de sidste 2 år.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot

    Hvis man nu skulle bestille et eller to. Hvad er prisen så?

    SvarSlet
  2. Ja, det er jeg ved at finde ud af.
    Hvis det kun er en "plakat" med et tegnet træ, uden ramme, uden stempelpuder, renseservietter og uden kuglepenne bliver det nok et sted mellem 200 og 400 kr. Bliver det med ramme, stempelpuder, renseservietter og kuglepenne ender det nok op omkring 1000 kr.
    Du kan maile mig hvis det er noget som har din interesse: aliceschmidt7( snabel a)gmail.com

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det en fed idé, har set mange udgaver med hvor gæster maler på et lærred. Men ikke hvor de sætter deres fingeraftryk.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot. Og en rigtig god ide....

    SvarSlet
  5. Total fed ide der (: Tænkt skulle vi ikke snart ses en dag længe sidne alt for længe siden (:

    SvarSlet
  6. Hej jeg synes det er nogle meget flotte træer du laver, jeg skal selv giftes den 10. august 2013 og overvejer om det kunne være en god ide.

    Hvad ville det koste?? hvis du skulle lave et enten med blade til eller aftryk?

    Ser frem til at høre fra dig.

    Venlig hilsen

    Christina Enevoldsen

    dino2208@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina

      Så har jeg sendt dig en mail :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...