tirsdag den 18. oktober 2011

Fødselsdagskort

I morgen har en af mine nevøer fødselsdag og i den anledning sender jeg ham en lille gave. Gaven skal selvfølgelig have et hjemmelavet kort med mange fine balloner. Synes den blev så fin at den lige skulle fremvises herinde :-)



Et af mine næste papirsprojekter er at jeg vil lave en fugle uro til mig selv, en magen til den jeg har lavet til Craft it forward. Synes det er så fint med grenen at det må jeg også selv have.

Har du også papirsprojekter du er i gang med eller har planer om et spændende papirsprojekt?

4 kommentarer:

  1. Sikke en sød idé. Jeg er så småt begyndt på julekort. Jeg skal nok vise dem frem inden længe.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle kære balloner. Dem bliver han glad for.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have.

    krAm: ser frem til at se dine kort :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...