mandag den 17. oktober 2011

Craft it forward

Jeg var hurtig hos bloggen Dressed by Maniaca, hvor jeg var en af de første fire der kommenterede på hendes Craft it forward indlæg. Hun havde lavet fire billeder som man kunne vælge imellem og jeg valgte dette, som jeg er rigtig glad for. Kan rigtig godt lide det grafiske udtryk.


Men legen er ikke slut her. Den skal nemlig sendes videre, så her er reglerne:


  • Jeg sender en gave, jeg selv har lavet, til de første 4, der melder sig til legen på dette indlæg.
  • Jeg sender en gave tilbage til den, jeg selv deltog hos. I mit tilfælde Maria.
  • Når I, der deltager, har modtaget gaven, skal I lave et indlæg på jeres blog med et billede af den, samt linke til afsenderen. I dette tilfælde mig :o)
  • I skal så selv sende legen videre med de samme regler. Det eneste krav til gaven er, at det skal være noget, I selv har lavet.

Jeg har valgt at lave fire forskellige kreative ting. For at se et større udgave så tryk på de enkelte billeder.

Første mulighed man kan vælge imellem er et par øreringe i forgyldt sølv med en perlemorsblomst og en facetteret sten.


Anden mulighed er en hårbøjle, hvor selve bøjlen er beklædt med sort bånd og blomsten er lavet af organza stof og kernen består af små glasperler.


Tredje mulighed er to sommerfugle hårnåle lavet er perletråd og diverse glasperler.


Fjerde og sidste mulighed man kan vælge er en fugleuro lavet af papir med guld tråd. Fuglene hænger i en gren fundet uden for min dør.


8 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot billede, du har fået. Jeg vil gerne være med, men først må jeg vist lige gå i tænke boks i forhold til, hvad jeg kan byde ind med. Jeg er helt vild med øreringene, så dem satser jeg på:-)

    Kh Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Super at du vil være med Anne-Mette.
    Ja, det tog også lidt før jeg havde lavet 5 kreative genstande der kunne bruges. Mailer du mig din adresse, så sender jeg den til dag på lørdag. aliceschmidt7(snabel a)gmail.com

    SvarSlet
  3. Deltager meget gerne - har selv gang i en Craft It forward på min blog - nu kan det blive til en mere. Er intereseret i grenen med fugle.

    SvarSlet
  4. Hejsa
    Kanon. Jeg har modtaget din mail. Jeg sender den når jeg får mulighed for at komme til posthuset mandag eller tirsdag :-)

    SvarSlet
  5. ÆV! Den fugleuro ville jeg også have :-D Nå men sommerfugle hårnålene er godt nok også fine, så dem vil jeg gerne have!

    SvarSlet
  6. Ja, tænkte det nok :-) Sender du mig en mail med din adresse, så skal jeg nok få den sendt så snart det er mig muligt. Håber jeg lige kan nå det i pausen i morgen. aliceschmidt7(snabel a)gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med. Fuglene er også min favorit, men kan lide det hele

    SvarSlet
  8. Hej Helle
    Hårbøjlen er det som er tilbage og som jeg vil sende til dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...