lørdag den 15. oktober 2011

Blad ornament smykker

Jeg har den seneste tid været i gang med nogle smykker som jeg er blevet så vilde med. For et stykke tid siden deltog jeg i en blogudfordring hos Mamma Mia's Verden, hvor jeg lavede en Medaljon. Jeg kalder den Ariels Medaljon, hvor den lille havfrue Ariel gemmer sine mest kostbare fundne mennesketing. For medaljon fik jeg så utrolig positiv respons for, at jeg har besluttet mig for at lave en række smykker med samme motiv, som der er på fronton af medaljonen.

I første omgang har jeg lavet disse skønne øreringe. De er lavet af sterling sølv, hvor de er blevet oxyderet i relieffet.


Dette har jeg også gjort ved vedhænget, der ligeledes er lavet i sterling sølv, med en åben ankerkæde.


Jeg har en ring og et sæt øreringe på tegnebrættet. Jeg vil også arbejde med blad ornament motivet i forbindelse med nogle emalje smykker. Så bare vent, der kommer mere i samme serie. Man kan i øvrigt købe smykkerne inde på min amio butik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...