søndag den 30. oktober 2011

Ledhalskæde til svigermor

I går blev svigermor 60 år og hun holdte en brav af en fest. I anledning af hendes fødselsdag har jeg den sidste månedstid brugt min fritid på at lave en ledhalskæde til hende. Hun har i flere år talt at hun ønsker sig en ledhalskæde og nu bød muligheden sig til at jeg kunne lave en.


Den består af små blade, hvor selve bladene er matteret og stilkene er blank. De er monteret på bagsiden af bladene med små tråde formet som 7 taller og hul gennem stilken. Låsen er en S-lås og det hele er udført i sterling sølv.


Halskæden blev præsenteret i en storslået blomsterdekoration, som min mor lavede. Den er simpelthen så imponerende og det fungerede så godt med at have halskæden liggende på den. Stor ros til hende :-)
Min far har faktisk også været ind over gaven. Han har nemlig lavet træfadet og den er han så stolt over at have lavet. Den er også blevet rigtig flot. Mine forældre var også inviteret med til festen og derfor har de været så involveret i alt dette.



Svigermor blev bare så glad for halskæden, blomsterdekorationen og fadet samt sad halskæden bare perfekt på hende.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt søde

    SvarSlet
  2. Hold da helt ferie for et arbejde... Det må have taget lang tid... Elegant og smukt!

    SvarSlet
  3. wauw for en fantastisk gave at modtage, hun må være lykkelig. Så smuk og så personligt ....

    SvarSlet
  4. Tak skal I have
    Ja, der er et sted mellem 25 og 30 timer i den.

    SvarSlet
  5. Kæden oversteg mine vildeste forhåbninger.
    Den er bare SÅ fin.
    Kærlig hilsen Svigermor

    SvarSlet
  6. Sikke en smuk halskæde! Den kan jeg godt forstå, at svigermor blev glad for :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...