søndag den 27. november 2011

Juledekoration og familiehygge


I lørdags havde vi familie hygge, hvor vi alle var samlet hos mine forældre og lavede vores juledekorationer. Det er blevet en tilbagevendende tradition, med mors skønne hjemmelavede æbleskiver.

Her er et udvalg af dagens juledekorations produktion fra familien.


Som så mange andre her i blogland, var jeg også til Kreative dage messe i Fredericia, hvor jeg så skønne kogleblomster fra Helle Schjønning stand. Her reklamerede hun for hendes bog Magiske Måneder, med fantastiske ideer. Til mine juledekorationer fik jeg masseproduceret kogleblomster til både mig selv, men også til de andre i familien. Her er mine dekorationer med kogleblomsterne. Det er de svære ikke alle fotografier som er lige gode.



Min bror spraymalede kogleblomsterne og det ser faktisk også okey ud.

1 kommentar:

  1. Ej hvor er kogleblomsterne blevet gode. Fik ikke selv lavet nogle da de kogler jeg fik med hjem var for svære at skille af. Men jeg må i skoven og finde nogle andre og se om jeg ikke kan gøre dig kunsten efter :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...