tirsdag den 15. november 2011

Craft it forward - endnu en gave modtaget

Se lige hvad Camilla fra bloggen Magiske smykker har sendt mig. Den er så fin og mange tak for den Camilla, den kommer straks op at hænge i aften. Så det bliver det første julepynt der kommer op i år.


Jeg har modtaget denne fine gave fra Camilla, da hun har meldt sig til min Craft it forward. Det går ud på, at jeg i sin tid har lavet fire fantastiske kreative ting. Var man en af de første fire til at skrive en kommentar, kunne man vælge en af de ting jeg har lavet. Når man så har modtaget min gave, skal man sender en hjemmelavet ting tilbage. Lyder det spændende, så tjek det oprindelige indlæg, der er nemlig en enkelt ting tilbage. Hvis I vil se hvad Camilla valgte af mine ting samt se den lille overraskelse jeg medsendte, skal I endelige tage et kig forbi hendes blog. Hendes blog er iøvrigt meget spændende. Hun blogger ligesom jeg om de smykker hun laver og specielt om den teknik hun benytter sig af. Hun har fundet sin helt egen niche inden for smykkefremstilling, som kaldes wire wrapping i kobber. Hendes smykker så smukke og eventyrlige, så titlen på hendes blog passer så godt til hendes smykker. Er man selv interesseret i at lave wire wrapping smykker, kan man også finde vejledninger og købe startpakker.

1 kommentar:

  1. Godt den kunne bruges ;-)Jeg er også super glad for mine ting...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...