tirsdag den 29. november 2011

Månedens amio smykker

Jeg vil starte en nye tradition her på bloggen, hvor jeg sidst på hver måned vil lave en lille opsamlings indlæg over de smykker jeg har fået lavet til amio-salget.

I denne måned stod det meget på emaljerede smykker, hvor jeg rigtig fik eksperimenteret med mine nye emaljer. Jeg har hovedsageligt arbejdet med to til tre lags emalje, med en bund af hvid opak emalje og oven på dette, brugte jeg transparente emaljer. Det giver en spændende effekt, med dybde og forskellige nuancer. Jeg har været i et prikket humør og jeg er simpelthen så vild med min lille prikkede serie. Derudover har jeg også udforsket en anden metode at emaljere på, hvor jeg fik emaljerede nogle perlestave og brugte dem i øreringene nedenfor. Sikke dejlige smykker jeg har fået lavet og kig endelig forbi amio-butikken og se nærmere på dem.


Nu går vi snart ind i december måned og jeg når de svære ikke at producere så mange nye smykker til amio-butikken. Dog har jeg et par emalje smykker, som er meget tæt på at være færdig og håber, jeg snart får tid til at gøre dem færdig.
December er en travl måned, hvor der er mange julegaver der skal laves og af den grund kommer der ikke så mange indlæg før sidst på måneden. Jeg vil dog ønske jer alle en dejlig julemåned med mange skønne kreative stunder.

1 kommentar:

  1. De er meget spændende dine nye smykker. Glæder mig til at følge med :-)
    Ha`en dejlig aften.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...