onsdag den 2. november 2011

Craft it forward

For to uger siden lavede jeg et indlæg om Craft it forward. Det går ud på at jeg laver 4 kreative genstande og er man en af de fire første til at skrive en kommentar til indlægget kan man vælge en af de ting jeg har lavet. Nu har to bloggere valgt en kreativ genstand og der er så endnu to genstande tilbage. Du kan derfor nå at deltage. Du skal blot skrive en kommentar til det oprindelige indlæg og læse yderligere om denne blogleg. Men ikke nok med at du kan vælge en af de to nedenstående ting, så vedsender jeg også en lille overraskelse, som jeg har arbejdet på de seneste dage.

To søde små hårnåle, lavet af perletråd og glasperler.


En hårbøje med en stor bordeaux farvet blomst med en kerne af små glasperler.


Et billede af den lille overraskelse som jeg sender med.

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...