onsdag den 9. november 2011

Craft it forward - modtagelse af gave

I dag var der en glædelig overraskelse i postkassen, nemlig en Craft it forward gave. Craft it forward er en blogleg, hvor men selv skal lave fire kreative ting og er man en af første til at melde sig, kan man vælge en af tingene jeg har lavet. Mille fra bloggen Design La Camara meldte sig til min Craft it forward, hvor hun valgte min fugleuro. Da hun modtog min gave, skulle hun sende en tilbage til mig og hun sendte mig denne skønne armbånd, som jeg vil have på på arbejdet i morgen. Mange tak for den, det er nogle dejlige farver :-) Den er jeg allerede glad for.


Der er stadig en enkel kreativ sag tilbage (som jeg sender sammen med en lille overraskelse) og hvis det kan friste så tjek det oprindelige indlæg.

6 kommentarer:

  1. Der var du heldig :-) Rigtig flot armbånd...

    SvarSlet
  2. Super flot foto du har taget - så dejligt at høre at du kan li' det. Nyd dagen den er din.

    SvarSlet
  3. Super flot armbånd, det var da en dejlig gave.

    SvarSlet
  4. Ja, hvorfor kan alle mine billeder ikke blive ligeså godt som dette. Det er ikke altid til at blive klog på.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Hej Alice
    Rigtig fint armbånd du har fået og et rigtig godt billede. Jeg har selv bakset med billeder de sidste dage, de bliver bare ikke gode, så må prøve i morgen igen.
    God weekend.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...