fredag den 4. marts 2011

Hvem kan se længst




Hvem kan se længst er titlen på dette fantastiske ugle værk af Dennis Hensel og endelig har jeg fået det i min besiddelse. Jeg skrev tidligere om udstillingen som dette værk deltog i og har siden jeg så det været helt vild med det. Det er faktisk også mit første kunstværk jeg har købt :-)

Jeg har efter hånden mange ting med ugler. Jeg har et sæt øreringe jeg vandt i en give away, nogle andre ugleøreringe jeg selv har lavet og en T-shirt med en ugle af palietter fra Vero Moda. Min mand synes at det er ved at være for galt nu og ryster på hovedet mens jeg laver mit ugle indlæg her på bloggen :-) ahh, man kan da ikke få for meget af ugler, vel?



...................................

Hvem kan se længst (Who can see furthest) is the title of this amazing owl art work by Dennis Hensel and finally I got it in my possession. I wrote earlier about the exhibition which this work participated in and since the exhibition I absolutely love it. In fact this is my first piece of art that I have bought :-)

Now I have many things with owls. I have a pair of earrings I won in a giveaway, some other owl earrings I have made and a T-shirt with an owl from Vero Moda. My husband think that it is getting too much and shakes his head while I'm writes this owl post now on the my blog :-) ahh, it can't be to much with owls, or can it?

3 kommentarer:

  1. Ja ugler er meget in for tiden ...tillykke med maleriet :-)

    KH Bettina

    SvarSlet
  2. Hej

    Tak for din kommentar på min blog.
    Min datter har også noget med ugler, og i vores netbutik har vi faktisk de sødeste lysestager, der er formet som ugler :-)

    Hav en dejlig fredag
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et helt fantastisk maleri :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...