torsdag den 10. marts 2011

Blog Awars til mig :-)


Hvor er det dejligt at modtage en Blog Award. Tænk at der en som har tænkt på mig og vil belønne mig med en award. Det er en dejlig følelse. Så tusind tak Linnea. Linnea har bloggen Linneas's Diary og blogger om det som står hende nær: om at fotografere, opskrifter og generelt om hvad der sker omkring hende.

Med denne blog følger der en række regler som er på engelsk:
1. Link back and thank the person that gave you the award.
2. Share 7 things about yourself.
3. Award 5 recently discovered blogs.
4. Contact them and tell them about their award.

7 ting om mig selv:
1. Jeg hader at vaske op!!!
2. Elsker min uddannelse som guldsmed.
3. Holder meget af at gå ture i skove.
4. Går ikke ud af døren om morgenen før jeg har fået mit blogfiks (tjekke nye indlæg hos blogs jeg følger med i og statistik på min egen blog) ;-)
5. Er fjernsynsnarkoman.
6. Er næsten aldrig syg.
7. Elsker serien Stolthed og Fordom.

Jeg vil gerne give award'en videre til følgende:

Silkelilje: http://silkelilje.blogspot.com/
Sysler fra hverdagen: http://syslerfrahverdagen.blogspot.com/
Jewelry by Natsuko : http://jewelrybynatsuko.blogspot.com/
Bettina Holst: http://bettinaholst.blogspot.com/
Babushka & Co.: http://babushkaogco.blogspot.com/

4 kommentarer:

  1. Hej Alice.

    Sikke sødt af dig at tænke på mig med award, det bliver jeg rigtig glad for.

    Jeg vælger dog ikke at sende den videre, da jeg synes der har kørt rigtig mange awarder på flere blogge, og jeg en gang har sendt en videre, og der er mange som ikke vil modtage.

    Men beæret over at få endnu en det er jeg meget.

    Rigtig god dag.

    Knus Marlene

    SvarSlet
  2. Kære Alice

    Jamen dog det er jo altid en ære at få en award. Hvor er det sødt af dig at tænke på mig :-)

    Jeg synes også, jeg efterhånden kan fornemme en vis modstand mange steder mod disse awards, selv om jeg er ny i Blogland. Men jeg tænker lige over, om jeg vil sende den videre, til jeg er hjemme fra Sverige igen.

    Kærligst Bettina

    SvarSlet
  3. Det er bare helt iorden :-) Det har jeg også godt læst forskellige steder :-) God tur Bettina

    SvarSlet
  4. Hej Alice,

    Tak for Awarden. Det var rigtig sødt af dig at tænke på *Babushka & Co.*. :-)

    Jeg har blot et noget ambivalent forhold til disse Awards:

    Fordi... når jeg bevæger mig rundt i Blogland, synes jeg at støde på Awards der byttes mellem "klike-agtige blogvenner" overalt, og på den måde giver det ikke rigtig nogen mening.

    I dette tilfælde, hvor jeg modtager en Award fra dig, som jeg slet ikke kender, er situationen en noget anden... Men alligevel er jeg ikke helt vild med Award-tanken.

    Jeg ville blive endnu mere glad for at få faste læsere og kommentarer på min blog. :-)

    Da jeg (som forholdsvis ny blogger) endnu ikke har taget endelig(!) stilling til "blogger Awards", vil jeg lige tænke lidt mere over det, inden jeg evt. offentliggør den og sender den videre...!

    Men... i hvert fald og indtil videre: TAK, Alice :-)

    Ha' en dejlig weekend!

    *SMIL* fra Lisbet

    PS. Det er nogle meget fine og smukke smykker du fremstiller! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...