søndag den 27. marts 2011

Status på mine møbelprojekter

Jeg har i denne uge haft meget travlt og ikke arbejdet på nogle af mine kreative projekter. Men jeg tænkte jeg kunne lave en lille status på hvor vidt jeg nået med mine 2 møbel projekter og et enkelt billedprojekt. Beklager de ringe fotografier jeg har taget.

Mosaik bord
Jeg har længe haft lyst til at lave et mosaik bord og købte dette bord sidste år. Nu er den kommet lidt videre i processen. Den er blevet slebet og fået kanter på. Det er meningen den skal males lilla og mosaikken skal være af de hvide fliser man kan se, hvor de skal slåes i stykker. Jeg har også tænkt mig at der skal være lilla knapper mellem de hvide ituslåede fliser.


Synes nemlig det ser fedt ud med mosaik, hvor der indgår knapper. Prøv at tjekke dette billede som er et lille bord dekoreret med hvide knapper.

Andet lille bord projekt
I sommers købte jeg dette fine lille bord i en genbrugsforretning. Den vil jeg male petroleumsblå og jeg overvejer stadig om de forskellige beslag skal malet/sprayes i en anden farve, eller om de bare skal forblive som de er. Har nogle af jer medlæsere nogle forslag?

Dette møbel skal være et entré møbel og stå under vores spejl. Det varer dog længe før jeg kommer i gang med dette projekt. For vores situation har ændret sig meget den sidste uges tid. Min mand har fået arbejde og det betyder vi bliver nødt til at flytte. Så det bliver spændende at se hvor vi kommer til at bo.

Billede med papirs-sommerfugle
Jeg har sat min mand til at lave denne ramme til mig. Det er meningen at rammen skal indeholde en masse forskelligartede sommerfugle klippet ud i mønstret papir. Baggrunden skal måske bare være hvid.


Jeg har tænkt mig at det skal være noget a la som på billeder man kan tjekke på følgende blogs, men hvor sommerfuglene også er af forskellige arter.
Our dayli chocolate, Brenda Walton, Ooh, Look Food & Craft, I Dream of decor, Curbly

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se når projekterne er færdige.

    Ser spændende ud det du har gang i :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...