søndag den 13. marts 2011

Blogleg

Da jeg kom hjem i fredags lå der en lille pakke til mig fra Bettina Holst. Jeg deltager nemlig i en blogleg gennem hende. Og se lige alt det hun har sendt mig. Wauw siger jeg bare, der er mange spændende og fine ting. Filmen har jeg godt nok set før, men skal holde tøseaften hos min svigerinde på tirsdag, så kan den lige blive set igen :-)


Det er så meningen at jeg skal sende en gave videre til hende. Den er på trapperne og bliver sendt engang i næste uge :-)

Denne leg går så ud på at sende den videre og reglerne er som følgende:

Alle blogprofiler kan deltage. Du deltager ved at skrive en kommentar til dette indlæg - herefter vil de 2 første der kommenterer blive belønnet med en lille gave..........

Efter gavens modtagelse, skal du så sende en lille gave retur til mig og samtidigt oprette et indlæg på din blog, hvor du fortsætter legen.

Lyder det ikke bare spændende? Så skynd dig at skrive en kommentar og deltag i legen :-)

Opdateret:
Den første der deltager er Rikke med bloggen Rikkes lille hjørne. Der er stadig en som kan deltage :-)

7 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok sjovt og spændende med den leg

    SvarSlet
  2. Hej Rikke. Ja det er en hyggelig lille leg. Vil du lege med?

    SvarSlet
  3. Ja det vil jeg meget gerne

    SvarSlet
  4. Dejligt Rikke. Du skal sende mig en mail med din adresse så vil jeg i weekenden pakke en fin lille pakke til dig. Min mail er: aliceschmidt7(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  5. Sikke en sjov og spædende leg I har gang i. Er der plads til en deltager mere?

    SvarSlet
  6. Hej Stine

    Ja, der er lige plads til den sidste så velkommen til legen :-)
    Hvis du mailer mig din adresse, så sender jeg dig en spændende lille gave i næste uge. Min mail er aliceschmidt7(snabela)gmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...