lørdag den 19. marts 2011

Armring til Randi - Tak for hjælpen :-)

I år har jeg fået min blog fornyet med min nye sidehoved og sidefod på bloggen. Det er lykkedes ved hjælp af min veninde Randi. Randi er uddannet fra arkitekt skolen i Århus med speciale i møbel- og rumdesign. Hun er noget af det mest kreative menneske jeg kender. Hun har ikke kun hjulpet mig med mit blogdesign, hun har også lavet mit nye logo, visitkort, vandmærke logo, som jeg bruger på alle mine fotografier. Jeg er meget tilfreds og vild med det hele og jeg synes hun har gjort så stort og flot stykke arbejde.

Som tak for hendes hjælp har jeg lavet en armring til hende efter hendes egne ideer. Hun vil gerne have en bred armring, hvor tråde fletter sig ind i hinanden og hvor mellemrummene mellem trådene har forskellige størrelser. Hun vil også have et rustikt udtryk og det er skabt ved at bruge en kantet tråd af ca. 1,5mm tykkelse, hvor jeg filede overfladen groft. Det hele er udarbejdet i sterlingsølv 925 og er slutteligt blevet oxyderet. Hvis jeg selv skal sige det, er jeg meget tilfreds med resultatet og synes at det rustikke udtryk fungerer utrolig godt.

Mange tak for hjælpen Randi. Jeg glæder mig til at se dig gå med armringen :-)



3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...