søndag den 6. marts 2011

Potte af grene


I BoligLiv nr. 2 2011 var der en artikel om månedens projekt, hvor der bliver gjort reklame for en bog der hedder Kom med ud i naturen. Artiklen handler om hvordan man kan lave en potte af grene og det synes jeg ser så fint og rustikt ud. I dag har jeg forsøgt at lave en lille potte af grene fundet i skoven og limet på en dåse fra flåede tomater, som jeg halverede. Synes det lykkedes ok, men der går godt nok meget af det der limpistol lim til og jeg fik da også brændt mig på spidsen af limpistolen.


Jeg er efterhånden blevet rigtig glad for at læse bladet BoligLiv, synes der er mange spændende artikler om bolig inspiration, madopskrifter, lidt om haven og kreative projekter man selv kan prøve af som f.eks. dette med en potte af grene. Bogen som ideen kommer fra skal jeg helt sikkert have anskaffet. Den udkommer til april, så jeg må vente lidt.

3 kommentarer:

  1. Vild med den og så stå den jo super fint til dit glasfad :-)

    SvarSlet
  2. Ja, den gør den nemlig. Men den sviner lidt, så nu har jeg en tallerken under.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...