torsdag den 10. marts 2011

Service announcement - Servicemeddelelse

The last time I have not had time to translate my posts into English - nor my more technical posts I have translated. I have now decided that I no longer will translate my posts. In return I've added google translate gadget wich you find in the right menu at the bottom. From now on you can with this translate my blog and I hope that my content is not going to be too incomprehensible through google translate. If there are any problems you can write a comment and I will do my best to explain it in English.

......................................

Det sidste stykke tid har jeg ikke haft tid til at oversætte mine indlæg til engelsk - ej heller mine mere faglige indlæg har jeg oversat. Jeg har nu besluttet at jeg ikke længere vil oversætte mine indlæg. Til gengæld har jeg tilføjet google translate gadget sidst i min menu til højre. Den kan man fremover bruge for at oversætte min blog og håber ikke at mit indhold bliver alt for uforståeligt gennem google translate. Hvis der skulle være problemer skal I endelig skrive en kommentar og jeg skal gøre mit bedste for at forklare det på engelsk.

3 kommentarer:

  1. Hei, jeg hat tillatt meg å gi deg en "blog award". Jeg håper det er i orden:)

    SvarSlet
  2. næhhh, spændende. Det gør ikke noget :-) Det må du gerne :-)
    Min første award, hvor dejlig vildt. Tusind tak for den :-)

    SvarSlet
  3. God idé med en oversætter. Sådan en har jeg også. Ellers kan man jo ligepludselig komme til at bruge meget tid, på at sidde og oversætte sine indlæg selv. Må dog indrømme at oversætteren har et lidt sjovt ordvalg en gang imellem, men det er vel kun hvad man kan forvente.

    Hilsner fra Ditte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...