søndag den 27. februar 2011

Og vinderen er.....

Så er tiden kommet til at finde en vinder i min give away konkurrence om et par skønne ugleøreringe.
Jeg er beæret over så mange deltagende og siger tak for alle jeres kommentarer og for at I har formidlet videre om min give away.


Jeg har desvære ingen bedårende børn som kan trække en vinder for mig, men jeg har tilgengæld den dejligste mand og han ville gerne hjælpe mig. Så han fik æren af at trække vinderen.


Og vinderen blev .....


Charlotte

Hjertelig tillykke Charlotte :-)

Hvis du mailer til mig om hvilket sæt øreringe du vil have sammen med din adresse, skal jeg straks sende dem i næste uge. (Der er seks forskellige overflader på uglerne du kan vælge imellem) De vil komme i en lille grøn æske som man kan se på billedet sammen med en lille overraskelse. Æsken har jeg netop beklædt i dag. Min mail er aliceschmidt7(snabela)gmail.com

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅHHHHHHH - så fantastisk Alice... den matterede overflade er jeg helt vild med.. dygtige Alice - Heldige Charlotte...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...