lørdag den 26. februar 2011

I dag siger hun JA

I dag sker der noget helt fantastisk og spændende - ja en lille hemmelighed sker i dag :-) og jeg er meget spændt på udfaldet af det.

Sidste weekend lavede jeg disse forlovelsesringe til en forelsket mand og i dag har han planlagt at fri til sin dejlige kæreste. Der er kun ganske få mennesker som ved at han vil fri og det har han tænkt sig at gøre på en super romantisk måde. Han har lavet en sang til sin udkårne og i en park vil han synge den til hende og gennem den spørge om hun vil gifte sig med ham. Det lyder bare så dejligt.

Held og lykke med det :-)


Status om min give away:

Jeg trækker desvære først lod til eftermiddag og håber at I kan vente så længe :-)

.............................

Today something amazing and exciting is going to happen - yes a little secret happening today :-) and I'm very excited about the outcome of it.

Last weekend I made these engagement rings to a man in love and today he planned to propose to his lovely girlfriend. There are very few people who know that he will propose to her and that he will do on a super-romantic way. He has made a song to her and in a park, he will sing it to her and through it, he will ask if she would marry him. It sounds just wonderful.

Good luck with it :-)


Status of my giveaway:
I am first going to draw lots this afternoon and hope you can wait that long :-)

6 kommentarer:

  1. Åhhhh, hvor romantisk! Og sikke nogle fine, fine ringe, som du har lavet til formålet. Sådan en måtte min kæreste godt komme hjem med ;)

    SvarSlet
  2. Det er mig der er manden som friede. Jo, hun sagde JA, så det er naturligvis helt fantastisk! Det faldt i super go' jord at jeg havde været med til at lave ringene. Sølvet var fra 2 Bjørn Borg-kæder jeg havde fået til min konfirmation af min mormor, men som jeg aldrig gik med mere. Kæderne smeltede Alice og jeg om, og sølvet giver således gode minder igen:-)

    Jeg kan på det varmeste anbefale Alice til de af jer som gerne vil være en del af fremstillingsprocessen af fx forlovelses- eller vielsesringe. På den måde bliver ringene langt mere personlige end hvis de "bare er købt", og selve fremstillingen er både rigtig sjov og spændende. Jeg havde fundet nogle ringe på nettet som jeg synes var flotte, og så arbejdede vi videre med de idéer. Selv bor jeg i København, men turen til Jylland og tilbage igen var klart det hele værd.

    Alice er ganske enkelt super dygtig og vildt behagelig at arbejde sammen med. Desuden er hun meget omhyggelig, hvilket betød meget for mig, da det ikke "bare" var en ring jeg skulle have lavet, men helt særlige ringe som symboliserer min forlovedes og min kærlighed til hinanden.

    Tak for hjælpen Alice! Du er mega sej. Vi er vildt glade for ringene.

    SvarSlet
  3. Velbekomme, skulle det være en anden gang - måske vielsesringene? ;-)
    Tusind mange gange tillykke med forlovelsen, hvor er det bare dejligt at høre :-) Og tak for de rosende ord. Det er jo alt for galt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...