torsdag den 3. februar 2011

Navnestempel

YES...så kom mit navnestempel endelig, hvor er jeg bare glad :-)
Der er nok nogle som tænker: Et navnestempel, hvad er nu det!?

Ja, jeg starter salg af mine egne smykker på amio.dk her midt i februar og jeg arbejder i sølv og guld. Sølv og guld er ædelmetal og for at sælge mine smykker for det de er: 925 sølv og guld i f.eks. 14 kt. eller 18 kt., skal jeg stemple mine smykker med et holdighedsstempel. Dog må man ikke kun nøjes med at stemple sine smykker med holdighedsstempel, man skal også stempel sine smykker med et navnestempel. Navnestempel består af et navn eller forkortelse af sit navn. Med navnestempel kan man spore smykket tilbage til producenten og i mit tilfælde er det MIG :-) Mit stempel er med mit fornavne: ALICE. Jeg er den eneste i Danmark som har dette stempel. Navnestempel er derfor også kundens sikkerhed for at metallernes ægthed og smykkernes kvalitet.


...........................................

YES ... finally came my name stamp and I am just so happy :-)
There are probably some who think: A name stamp, what is this?!

Yes, I wil start selling my jewelry at amio.dk in mid-February and I work in silver and gold. Silver and gold are precious and to sell my jewelry for what they are: 925 silver and gold for example. 14 kt. or 18 kt., I have to stamp my jewelry with a speciel kind of stamp, which tells what sort of metal it is (don't know what it is called in english). But I also have to stamp my jewelry with a name stamp. The name stamp consists of a name or abbreviation of its name. With a name stamp you can traced back to the jewelry manufacturer and in my case it's ME :-) My stamp is my first names: ALICE. I'm the only one in Denmark who have this stamp. The name stamp is also the customers authenticity of the metal and the quality of the jewelleries.

3 kommentarer:

  1. Det synes jeg er STORT... jeg glæder mig på dine vegne. Hvis det var mig ville jeg være SÅ glad og stolt.
    Tillykket med mesterstemplet

    SvarSlet
  2. Mange tak Kate :-)
    jeg er meget glad og stolt og nu glæder jeg mig endnu mere til at sælge mine smykker :-)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at følge med på Amio.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...