mandag den 7. februar 2011

Give away og åbningen af min amiobutik


Jeg er meget stolt over at kunne meddele at jeg nu har åbnet min amio butik og i den anledning afholder jeg min første give away her på bloggen. Du kan deltage og vinde et par søde ugleøreringe i oxyderet sterling sølv. Øreringene er blevet til i forbindelse med en konkurrence inde på smykkeforummet.dk oktober 2009, hvor temaet var Halloween eller Samhain. Dengang skrev jeg følgende om disse øreringe:

Ugler er som flagermus, græskar, hekser og spøgelser et Halloween symbol, men også et anvendt symbol indenfor Samhain. Uglen repræsenterer visdom og lærdom. Derudover bruges uglen i billedkunsten som symbol på natten og mørkets gerninger. I mine tanker omkring konkurrencen tænkte jeg netop på natten. Man vandre i skoven om natten, det er uhyggeligt og man hører lyde fra dyr. Man vender sig om og pludselig ser man en ugle, der sidder på en gren i direkte modlys fra månen (den runde ring). Uglen ser dog ikke uhyggeligt ud, men nærmere overrasket med sine runde tomme øjne.

Jeg har nu lavet en lille serie af disse ugleøreringe, da de er mine absolut favorit øreringe. Jeg har gået med mine næsten hver dag siden konkurrencen. Nu får du chancen for at vinde et par unikke øreringe. For selvom det er en mini serie, så er overfladen på hvert sæt forskellig fra hinanden. Du kan deltage med et lod ved at skrive en kommentar til dette indlæg.
Du kan også deltage med to lodder ved at skrive en kommentar og blive fast læser. Du deltager med tre lodder hvis du skriver en kommentar, bliver fast læser og laver et indlæg om dette på din egen blog. Vinder du vælger mellem de seks forskellige overflader på uglerne via fotografierne nedenfor.

Vinderen vil blive fundet ved lodtrækning søndag d. 27. februar 2011.
Efter konkurrencen vil de øvrige øreringe blive sat til salg på amio.dk

1. Banket overflade med spids hammer


2. Blank overflade


3. Filet overflade


4. Banket med oval punsel


5. Banket med rund punsel


6. Matteret overflade

........................................

I
am very proud to announce that I now have opened my amio shop and for this occasion I have my first giveaway here on the blog. You can participate and win a pair of cute owl earrings in oxidized sterling silver. The earrings was first made for a competition at smykkeforummet.dk October 2009 where the theme was Halloween or Samhain. Back then I wrote the following about these earrings:


Owls are like bats, pumpkins, witches and ghosts a Halloween symbol, but also a symbol used within Samhain. The owl represents wisdom and erudition. In art history the owl is used as a symbol of the night and dark deeds. In my thoughts about the competition I thought about night. You walk in the woods at night, it's scary and you hear sounds from animals. You turn around and suddenly you see an owl, sitting on a branch in direct lighting from the moon (the round ring). The owl is not scary, but more surprised with its round empty eyes.

I have now made a small series of these owl earrings because they are my absolute favorite earrings. I have worn mine almost every day since the competition. Now you have the chance to win a pair unique earrings. Though it is a miniseries the surface of each set differs from the others. You can attend with a ticket by writing a comment for this post.
You can also participate with two tickets by typing a comment and become a regular reader. You participate with three tickets if you write a comment, become a regular reader and make a post about this on your own blog. The winner can choose between the six different surfaces of the owl earrigns through the photos.

1. Hammered surface
2. Blank surface
3. Filed surface
4. Hammeret with an oval punch
5. Hammeret with a round punch
6. Matt surface

The winner will be found on Sunday 27th of February 2011.
After the
contest, the other earrings will be sold at my webshop at amio.


28 kommentarer:

  1. Tillykke med at du er kommet med på Amio.
    Selvfølgelig vil jeg da gerne eje et par øreringe, som du har lavet, de er rigtig fine.
    :-)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt for dig at du nu har egen butik!
    Og jeg vil selvfølgelig også gerne vinde et par af de flotte øreringe :o)

    SvarSlet
  3. Smukke øreringe Alice. Jeg deltager selvfølgelig med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vilønske dig tillykke med åbningen af din butik og samtidig deltage i din flotte give-away - håber, og x'er både arme og ben, at vinde et par flotte ugler ;o)

    SvarSlet
  6. De er så super fine. Jeg bliver simpelthen nødt til at deltage, så hvis jeg vinder får jeg huller i ørene. Vildt - men jeg gør det :o)(2 lodder)

    SvarSlet
  7. Tillykke med din nye butik:-)
    Jeg vil gerne være med i lodtrækningen med 2 lodder. De er bare super flotte - håber jeg vinder.
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  8. Tillykke med din butik! Det er nogle rigtig flotte ting du har til salg. Pøj pøj med forretningen.
    Kh
    Majbritt

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte! De passer lige til mig :-) Håber jeg er den heldige!!
    KH Sanne

    SvarSlet
  10. PS Sanne deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  11. Stort tillykke her fra! Jeg deltager meget gerne, jeg ELSKER ugler!! Håber...
    Mange hilsner fra Vanja

    SvarSlet
  12. Hold op, hvor er de helt ekstremt flotte!

    SvarSlet
  13. Tillykke med butikken, rigtig meget held og lykke med den! :)

    SvarSlet
  14. Det er nogle super flotte øreringe, jeg er vild med dem, har også siddet og tænkt hvordan de mon er lavet.

    Håber jeg kan være den heldige.

    Jeg deltager med 3 lodder.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  15. Wauw, hvor er der mange som allerede har tilmeld sig. Tak skal I have alle sammen. Det bliver spændende at se hvem der vinder :-)

    SvarSlet
  16. SÅ FLOTTE! Og unikke! Lige mig :o)
    Deltager med 3 lodder.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  17. verkligen snyggt! är med och har en lott
    ulla
    lintott99@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Uhhhhh huuuuuu hvor er de smukke, jeg prøver lykken med 2 lodder.

    glæder mig til at følge med i din blog og se alle dine spændende projekter.

    Varme bloghilsner Fluesvampen/Lærke

    SvarSlet
  19. Glemte helt at skrive at jeg har 2 lodder. Håber stadig at jeg er den heldige vinder.
    :-)

    SvarSlet
  20. Jeg er også med, for de er da fine. 2 lodder til mig, og så laver jeg ikke et indlæg om din give away, men jeg linker til den her:
    http://birdieandi.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  21. Gratulerer! Jeg blir gjerne med.

    SvarSlet
  22. Glemte: jeg er fast leser, betyr det to lodd?

    SvarSlet
  23. Hej Linnea

    Ja, så har du to lodder og en større chance for at vinde et par øreringe :-)
    Held og Lykke

    SvarSlet
  24. Så smukt... jeg vil også være med... hilsner fra Ærø

    SvarSlet
  25. Jeg er da med på 2 lodder for det er da de fineste øreringe jeg længe har set!

    SvarSlet
  26. Hej Alice,

    Hvor er det fedt med din butik! Det blive spændende at følge med i. Du skal have held og lykke med den :)

    Kram Lene

    SvarSlet
  27. Hvor var det godt, at jeg nåede at komme forbi. Sikke en fin give away. Jeg ville elske at have de fine øreringe i ørene :o)
    Jeg deltager med 3 lodder.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  28. Hejsa Sanne

    Håber du lige når at læse dette inden længe. Jeg kan desvære ikke helt finde ud af hvor du linker til min give away. Kan jeg få dig til at sende et link til mig gennem en kommentar?

    H. Alice

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...