torsdag den 17. februar 2011

Skammel fornyelse

Vores lille praktiske skammel har i lang tid set lidt trist ud, hvor den er blevet afbleget af solen. Så nu har jeg ombetrukket den og i går har jeg så spraymalet selve skamlen sort. Før havde skamlen sort betræk, men glemte at tage et billede af den inden jeg ombetrak den. Jeg er jo ikke den vilde syerske, så jeg har snydt med betrækket og fundet patchwork print stof i panduro. Sikke en forandring og det giver lidt ekstra farver til vores stue.

Før



Efter



......................................

Our little practical footstool has for a long time looked worn and it has been bleached by the sun. So now I re-upholstered it and yesterday, I sprayed the stool black. Before the covers was black, but I forgot to take a picture of it before I upholsteret it. I can't sew, so I've cheated with the cover and found patchwork print fabric in Panduro. What a change and it gives some extra color to our living room.

3 kommentarer:

  1. Aii hvor pudsigt. Jeg har også det stof fra Panduro (dog ikke fundet anvendelse til det endnu). VILD med din skammel. Hvor er den blevet flot (få midler - stor virkning).. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin - super god idé:-)

    SvarSlet
  3. ej hvor smart!!! den er blevet rigtig fin :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...