søndag den 20. februar 2011

Starter skoleforløb på mandag


Ja, så er tiden inde til at jeg skal 4 uger på skoleforløb i forbindelse med min uddannelse som guldsmed. Det er langt fra hvor jeg bor og derfor skal jeg bo på skolehjem i den tid og hvad skal jeg dog lave i min fritid når jeg ikke kan være sammen med min mand eller har hele mit hobby rum med mig. Jeg er ret bange for at kede mig, så derfor har jeg i dag været ved at samle ting og sager jeg kan aktivere mig selv med. Ud over at jeg har intentioner om at starte med at løbe (må vi se om det bliver til noget!), har jeg tænkt mig at lege med perler. Det er så længe siden jeg har leget med perler. Jeg har tænkt mig at lave nogle nye sommerfuglehårnåle. Så skal jeg selvfølgelig unde mig at se hele serien af Stolthed og Fordom for tiende gang tror jeg :-) Elsker den.
Det er måske lidt tidligt men jeg vil prøve at lave nogle julekugler hvor jeg limer små runde papirstykker på de runde flamingofigurer man kan se på billedet. Så har jeg to udstillingskataloger jeg endnu ikke har fået læst Gauguin og impressonismen og Møde med Japan. Møde med Japan er en udstilling der handler om den inspiration som impressionismen hentede fra Japan og den inspiration som Japan hentede fra den vestlige verden. Meget spændende udstilling, som stadig kan ses på Ordrupgaard på Sjælland frem til d. 20 marts.
Så nu håber jeg ikke jeg kommer til at kede mig alt for meget. Heldigvis kommer jeg hjem i weekenderne. Så vil jeg fortsætte med at pakke. God søndag til jer alle :-)

3 kommentarer:

  1. Lyder spændende. Kunne også godt tænke mig, at se den udstilling, men det er lige lidt for langt væk.

    Ditte ;)

    SvarSlet
  2. Håber du får et godt skoleforløb.
    Vh.
    Jonna :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal du have, ja der sker lidt af hvert. Regner også med at lave indlæg om noget af det vi laver på skolen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...