torsdag den 3. februar 2011

Smedet ring og navnestempel i brug for første gang

Her til aften blev jeg færdig med denne ring. Den er smedet ud af et stykke sølv tråd, hvor jeg har bevaret det hammerslåede udseende. Er ret vild med det hammerslåede effekt og at man kan se at det er håndlavet.
Da jeg blev færdig med denne ring var jeg elle vild efter at få afprøvet mit nye navnestempel og hvor ser det bare fint ud :-) Derfor skulle det være et ret synligt sted,nemlig på ydersiden af ringen, hvor man normalt har stempler på indersiden af ringe.



..................................

Tonight I finished this ring. It is forged from a piece of silver wire, were I have kept the hammered surface. I am very crazy with the hammered surface and that you can see that it is handmade.
When I was finished with this ring, I was excited to try out my new name stamp and see it just fine :-) Thats way it should be a visible place on the outside of the ring, where ot usually is stamped on the inside of rings.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det et par fine ringe.....og dit stempel, kan godt forstå at du er glad for det.

    SvarSlet
  2. hvor er den flot... og mesterstemplet er 'lige i øjet'
    Glæder mig til du åbner din butik ;D

    SvarSlet
  3. Ih, tak skal I have, hvor er I søde.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...