torsdag den 27. januar 2011

Mit første logo


I anledning af at jeg starter salg af egen producerede smykker på amio til februar, har jeg fået en af mine veninder til at lave dette logo. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I synes om mit nye logo. Derfor skal I endelige skrive en kommentar til dette indlæg. Konstruktiv kritik er meget velkommen. Jeg regner med at logoet også skal danne ramme om et nyt topbillede til bloggen.

Jeg synes selv at logoet afspejle mine smykker meget godt. Mine smykker er feminine, til tider pudsige og farverige gemmen brugen af emalje.

Hvad synes du?
......................

To celebrate that I will start selling homemade jewelry on amio to February, I've got one of my girlfriends to make this logo. I'd like to hear what you think of my new logo. Write a comment on to this post. Constructive criticism is very welcome. I also want that the logo is going to be my new top picture for my blog.

I think that the logo reflect my jewelry very well. My jewelry is feminine, sometimes funny and colorful through out the use of enamel.


What do you think?

2 kommentarer:

  1. jeg synes dit logo er meget smukt og det passer lige til dine smykker - især påfuglen. Farverne er også rigtig fine og harmoniske. Feminin med kant - kan ikke være bedre ;D

    SvarSlet
  2. Waua !!! - Fuldstændig enig med Kate :-). SÅ FLOT. Tillykke med det.

    Kh Bettina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...