lørdag den 29. januar 2011

Den anden gave fra give away konkurrencen

I et tidligere indlæg viste jeg nogle øreringe jeg vandt i en give away konkurrence fra Blohms Denmark og Dressed by Maniacs. I dag har jeg så modtaget de andre øreringe som også indgik i konkurrencen og hvor er de bare søde. Jeg er vild med de små ugletær og farverne. Det er noget lækkert blødt læder og så var de pakket ind i noget rigtig fint uglepapir
Som jeg skrev i det andet indlæg er det altså dejligt at have smykker, som jeg ikke selv har lavet og i helt andre materialer end hvad jeg selv arbejder i. Det har I gjort rigtig godt Maria og Louise. Jeg er blevet rigtig glade for dem.
Folkens tjek endelig deres blogs, de har utrolig mange spændende ting og projekter at byde på.



............................

In a previous post I showed some earrings I won in a giveaway competition from Blohms Denmark and Dressed city Maniacs. Today I received the other earrings which also were included in the competition and they are so cute. I love the little owl toes and the colors. It's nice soft leather and they were wrapped up in some really nice owl paper.
As I wrote in another post, that it is so nice to have jewelry that I not have made and in very different materials than what I work in. Really well done Maria and Louise. I am really like the earrings.
Folks check their blogs, they have so many exciting things and projects to offer.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fantastiske. Du er godt nok heldig.

    Ditte, Birdie and I

    SvarSlet
  2. Ja, det synes jeg også. Jeg var også elle vild :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...